tirsdag 5. april 2011

Litt nytt i stua

Endelig fått kjøpt meg en gren av Trollhassel - synes de er så vakre og skulpturelle! Et par orkideer er festet på med klips, og etterhvert skal det komme litt påskepynt på, men ennå litt for tidlig for det.



















På skjenken står også en liten samling med skrin, som jeg har arvet etter min farmor, farfar og oldemor. De er gamle, litt sprukne og ikke så blanke lenger, men synes nesten bare det gjør de enda finere. Det viktigste er tanken på dem de har tilhørt!Den runde boksen er for øvrig ny, og fra Hallvor Bakkes kolleksjon.















På stuebordet står akkurat nå et fat kjøpt i Tunisia av min kjære far. Han hadde det på veggen, men hos meg har det blitt fat for lys og en sukkulent, som for øvrig er den perfekte blomst for meg som ikke er flink til å huske å vanne blomstene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar