mandag 21. mai 2012

Posthylle i kjøkkentjeneste

Har lenge lurt på hvordan jeg kunne oppbevare alle krydderglassene, oljene og annet smått, som hører med når man skal kokkelere. Ikke at jeg gjør det så ofte... Likevel kjekt å ha lett tilgjengelig! En titt innom den koselige bloggen Keiserens Nye Trær viste meg en fin posthylle, brukt nettopp til dette formålet. Det var bare ett problem - jeg fant den ikke på Kremmerhuset lenger... Jeg slo det derfor fra meg, og da gikk det som det ofte gjør - plutselig var den bare der igjen... Så nå henger den endelig på kjøkkenveggen her, og jeg er veldig fornøyd med den!



2 kommentarer:

  1. Og jeg som gikk forbi denne hylla på Kremmerhuset og lurte på hva man kunne bruke den til :-)

    SvarSlett
  2. Da har du ett forslag nå :-) Kan også brukes som en god gammeldags settekasse for nips og andre små minner man måtte ha - fint å samle det på ett sted. Er også en mulighet å bruke den på badet til parfyme, kremer, såper og annet smått. Kan være veldig dekorativt!

    SvarSlett