søndag 30. oktober 2011

Ikea har en blogg!

Det er mulig jeg ikke har fulgt med i timen, men har nettopp oppdaget at Ikea har en blogg... Bloggen heter Livet hjemme og tar sikte på gi inspirasjon og innredningstips. Bloggen inneholder foreløpig ikke så veldig mye spennende bilder, etter min mening - den er nok litt for ny, men jeg kommer definitivt til å følge med på den videre. Tok i samme slengen en titt på den svenske Ikea-bloggen (antok der måtte være en), og her var det langt mer inspirerende å titte. Her er noe av det jeg likte best :-)
Koselig bibliotek

Kvarnvik bokser

Hasselöt heter denne fine krukken, og jeg har alt 2 stk.

Isala heter disse, og det høyeste skapet er kommet i hus her.

Denne rottingstolen heter Storsele, og får gjerne plass hos meg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar