torsdag 25. februar 2010

Shabby chic meg her og der...

Ikke for å fornærme noen, men etter å ha lest x antall interiørblader de siste årene, og i den siste tiden også ha begynt å følge med på diverese interiørblogger, og blitt en blogger selv, så er jeg i ferd med å bli alvorlig lei av både shabby chic og fransk landstil...  Min jakt på inspirasjon mer i retning av det moderne, det litt rocka og glamorøse interiøret, har vist seg å være vanskelig. Alt jeg finner er søte prikkete kopper, sinkhus, Maileg-kaniner, hvite sofaer og kommoder med avflasset maling som forsøker å se ut som de er hundre år gamle, men som egentlig kommer rett fra fabrikken... Men for all del - det er utrolig mye lekkert å se, man drømmer seg rent bort... Likevel, ikke helt det jeg er på jakt etter, og så er det er er så mye likt...  Hvor blir det av 60-talls interiøret alla Mad Men, det mer kontinentale interiøret alla Frasier, eller det mer futuristiske interiøret alla The Jetsons? Hvor er teakmøblene, respatexbordene, naglene, de sorte veggene, den knallgule sofaen - kort sagt, hvor er alt det andre - alt som ikke er shabby og  eller lagd av sink? Annerledes interiør søkes søkes! Og mener du at du har en blogg, eller en nettside som er midt i blinken for meg, så tas det i mot med takk!

Med andre ord - mindre av dette:



Og MER av dette:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar