mandag 14. desember 2009

Inspirasjon

Kommer over mye fint, som jeg kunne tenke meg å ha selv, men som også bare gir meg nye idéer og inspirasjon. Dette samler jeg her på denne siden. 

Akkurat nå er jeg på let etter noen fine knagger til gangen som vi har pusset opp, og "Dots" fra Tveit og Tornøe liker jeg godt.














Tenker også på å ha dette speilet fra Ikea i gangen. Enkelt og stilrent.


















Jeg leter også etter nye lamper til det kjøkkenet vårt - de gamle passer ikke inn lenger, etter at vi åpnet opp mellom kjøkken og stue. Synes disse lampene fra Lampemagasinet er fine, men vet ikke helt om de passer da...






































Tror i grunnen ingen av disse passer særlig godt... Blir nok noe enklere, og mer moderne - kanskje denne fra Ikea, rett og slett...






















Eller denne fra Bohus... Vanskelig!























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar