onsdag 12. januar 2011

På ønskelisten...

Da har vi oppdraget om tilbygg ute på anbud.... I mellomtiden er det bare å kose seg med idéer til hva slags tapeter, farger, gulv og trapp vi ønsker oss! Fordelen med å bygge nytt er jo at man stort sett kan få ting som man ønsker det, innenfor visse økonomiske rammer selvsagt ;-)

Ønsker meg denne koselige tapeten fra Cole & Son på lillemor sitt rom, men kun på en eller to vegger.
























I kjellerstua ser jeg for meg denne på en vegg for å gi illusjonen av litt mer takhøyde...
























Eller kanskje denne fra Concretewall.no hadde vært tøff i kjellerstua, eller oppe i stua kanskje...



Som gulv kan jeg tenke meg et tregulv som er lyst og i gir større romfølelse, f.eks. dette i hvitoljet eik,

eller et mer varmt og lunt gulv, som dette i eik espresso... Vanskelig valg!


Så var det valg av trapp da... Tenker det viktigste her er å ta hensyn til at det er en 2-åring som skal kunne gå i den - den må derfor ikke være for bratt, og den bør ha god belysning. Likte derfor disse to trappealternativene godt.
Plan fra Trappekompaniet

Egeri fra Trappekompaniet


Fin inspirasjon fra Finn.no. Deilig å se litt fargebruk, at ikke at er lyst... Synes det er lekkert!





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar